Som på Strömsö

Mitt Instagramflöde bjuder på en massa matlagningsreels. Ju mer jag tittar, desto fler ploppar fram. Jag tittar,  inspireras och sparar en massa reels i hopp om att nån gång komma ihåg att laga till nån god rätt. Igår passade jag på att prova några av recepten, med ganska stor framgång faktiskt. Lyxig pressgurka,  kalljästa frallor och potatissallad med rostad potatis läggs till receptsamlingen och kommer garanterat att ses på middagsbordet framöver. 
Till efterrätt bjöd vi på grillade nektariner med vaniljglass. Det låter ju lättlagat och gott, inte sant? Och gott kanske det var, men inte speciellt vackert...


INSTAGRAM vs Reality
🤣🤣🤣🤣

Bild från receptet. 

Ei jatkoon...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Voj nej!

-Voj nej, sade en bekant till mig då hon fick syn på mig i omklädningsrummet i simhallen igår.  -Voj nej vadå?! svarade jag och undrade vad ...