Tack!

Inte hjälper det att resa bort, födelsedagar ska ändå firas mer eller mindre. I mitt fall mindre, men ändå lite firande. Idag var det kaffebjudning på jobbet. Det börjar redan vara tradition med specialkakor från Wibox - kolla min! Det är jag som sitter med en flaska skumpa och en ryggsäck på böckerna. Kakan var inte bara fin, den var god också! 


Och hemma på gården väntade den här fina födelsedagspresenten! En planteringslåda, komplett med örter och allt. Nu ska det odlas!


Massor av gratulationskort står uppradade på bokhyllan och en födelsedagsbukett i rosa är heller inte fel. Tack alla som grattat mig på födelsedagen!

  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Håller på att lära mig ett nytt språk

Lyssnade på det eminenta radioprogrammet Nästsista ordet i går. (Jag vägrar kalla radioprogram för poddar, call me oldfashioned). Det disku...