Burn, baby, burn

Jag missade min Sträck-och-böj-och-töj timme igår och beslöt mej för att droppa in på en Fatburning-timme idag istället. Jag kunde omedelbart konstatera att förutom jag själv fanns det i gruppen möjligtvis en annan som hade en liten gnutta fett att bränna. Utan överdrift. Om den här gruppen skulle ha kraschat i Anderna skulle jag omedelbart ha valts ut till mat eftersom alla andra hade kläder i storlek XS som hängde löst på kroppen.

Detta leder mej till att dra två hypoteser: 1) någon (inte jag!) var i helt fel grupp eller 2) efter bara fyra veckor i Fatburning-gruppen har man snabbt och effektivt bränt bort allt fett.

Jag ställer mig lätt tvivlande men ändå hoppfull till hypotes två och siktar in mig på denhär gruppen igen i nästa vecka...

3 kommentarer:

  1. Jag meddelar omedelbart ifall hypotes två skulle råka stämma.

    SvaraRadera
  2. usch, vilken rubrik...och allt det andra, då?

    SvaraRadera

Håller på att lära mig ett nytt språk

Lyssnade på det eminenta radioprogrammet Nästsista ordet i går. (Jag vägrar kalla radioprogram för poddar, call me oldfashioned). Det disku...