Instagram

Inte vet jag riktigt hur det gick till (lördag kväll, en hel del vin, need I say more?) men plötsligt har jag också börjat Instagramma. 
Jag som redan finns på bloggen, Facebook och LinkedIn ska nu alltså dessutom komma ihåg att följa mina vänner på Instagram, och framför allt också lägga ut bilder till glädje för mina (än så länge rätt så få) följare. Jag har redan tidigare bloggat om sociala medier, här, och det har ju sannerligen inte blivit lättare sedan dess...

Efter en knapp vecka på Instagram kan jag väl konstatera att jag inte är imponerad. Har ännu inte riktigt fattat vad det ger för mervärde? Men jag är beredd att ge den nån vecka till, just out of curiosity. Jag kan ännu inte erbjuda speciellt mycket att se, men du hittar mig här. Vi ses på Instagram!

2 kommentarer:

  1. Snabbhet? Instant?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, antagligen. Men jag är väl lite för långsam av mig :)

      Radera

Håller på att lära mig ett nytt språk

Lyssnade på det eminenta radioprogrammet Nästsista ordet i går. (Jag vägrar kalla radioprogram för poddar, call me oldfashioned). Det disku...