Modelejon och håriga rumpor

Gnälliga tanten här, hej. 














Den här bloggen kan kallas mycket, men en sak är säker, en modeblogg är den inte. Trots det vill jag nu ge mig på att ge ett riktigt modetips till den grupp av män som envist och fortsättningsvis fortsätter att gå omkring i nedhasade byxor. Låt oss slå fast att nedhasade byxor inte är snyggt på någon, inte ens på en ung välbyggd man i sina bästa år. Och nej, det hjälper inte att du visar upp dina snygga märkeskalsonger där under. Tyvärr. Glädjande nog tycker jag det verkar som om ungdomen nu har gått vidare från den här modeflugan. Nuförtiden är det mest kraftigt byggda medelålders män som utmanar gravitationen med sina byxor på halvstång. Och inte stoltserar de med märkeskalsonger under heller, utan alltför ofta utsätts man för riktigt fula och håriga rumpor. Urk. 

Dra upp byxorna och börja använda hängslor, vetja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Håller på att lära mig ett nytt språk

Lyssnade på det eminenta radioprogrammet Nästsista ordet i går. (Jag vägrar kalla radioprogram för poddar, call me oldfashioned). Det disku...