Efter regn kommer solsken

Den här bloggen sysslar inte med produktplacering eller reklam (bara för att ingen ännu har erbjudit mig mycket pengar för att göra det!) så ni kan vara säkra på att jag uttrycker min ärliga åsikt om en produkt eller en serviceproducent som råkar nämnas i texten. Skulle någon mot förmodan nappa på idén att ge mig fyrk för att berätta om deras produkter i bloggen så lovar jag att trots det alltid uttrycka min ärliga åsikt och inte syssla med vilseledande reklam. 

Därför kan ni nu alla lita på mig då jag säger att ni genast måste skaffa er en burk av Klockargårdens Saltskrubb. Utan den kommer era sommarfötter fortsättningsvis att vara torra, fnasiga och ha massvis av förhårdnader på hälen. Tro mig då jag säger att en lätt skrubbning med det här väldoftande saltet gör fötterna mjuka och lena och tar bort alla förhårdnader i ett huj. En omgång saltskrubb och ni kommer inte att kunna leva utan det. 
Det turkosfärgade elixiret kan man köpa åtminstone på Beauty Spa i Ekenäs, säkert annanstans också. Sedär, ett riktigt marthatips till er alla. Varsågoda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Håller på att lära mig ett nytt språk

Lyssnade på det eminenta radioprogrammet Nästsista ordet i går. (Jag vägrar kalla radioprogram för poddar, call me oldfashioned). Det disku...