Ur en kos dagbok

Suck, så händelselöst Lifvet ter sig för tillfället. Ur en bloggares synpunkt alltså. Jag har verkligen inte lust att skriva inlägg som påminner om dagboksanteckningarna i den förträffliga barnboken Ur en kos dagbok av Beppe Wolgers. Innan kon åt av de där trevliga svamparna alltså och det började hända grejer.


Men trots den händelsfattiga tillvaron bör året kanske ändå avrundas med ett sista inlägg. Så jag gick ut i det vackra vinterlandskapet för att samla inspiration. Såhär såg min promenad ut.







Jag njuter av helgfriden, julgranen och brasan. Dricker en och annan glögg i väntan på måndagens nyårsfest hos goda vänner. Runt hörnet väntar det nya året. Nya krafter, nya utmaningar, nya äventyr förhoppningsvis. Och nya inlägg kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Håller på att lära mig ett nytt språk

Lyssnade på det eminenta radioprogrammet Nästsista ordet i går. (Jag vägrar kalla radioprogram för poddar, call me oldfashioned). Det disku...