Det lackar mot jul

Det är gipsdag 53 och inte en hemlighet att jag LÄNGTAR till hösten och ett vanligt liv igen. Så vanligt det nu kan bli i skuggan av coronaviruset givetvis. Och då kan man lika gärna blicka ännu längre framåt och se fram emot julen också av bara farten. I år är jag mer redo än vanligt, för i år har jag redan skaffat mig en julkalender. Det har jag inte haft sen jag var barn. Om man inte räknar med att jag ibland fick lov att öppna en och annan lucka i pojkarnas julkalendrar. (Dom tråkiga, med fula bilder, utan choklad). 



Ååå vad jag längtar till 1 december! Glad adventstid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Håller på att lära mig ett nytt språk

Lyssnade på det eminenta radioprogrammet Nästsista ordet i går. (Jag vägrar kalla radioprogram för poddar, call me oldfashioned). Det disku...