Badrumsfixering

Hur gick det med badrumsrenoveringen, undrar läsarskarorna. Kanske. Eller så inte. Vem bryr sig. Egentligen. Fast jag tänkte ändå bjuda på några sneakpeaks från mitt för tillfället favoritrum. 

Ido Seven D med grått slow close lock. Inget smällande på toa hos oss.
Lådor. Jag säger bara lådor. Äntligen är vi av med de otympliga underskåpen. 
Det är de små detaljerna som gör det. En magnetlist för bekväm förvaring av saxar och filar.
Rejält tvättställ. Vi behöll vår spännande vattenfallskran som alla gäster noterar med intresse. 
Seppo Heinämaas byggfirma och Ido. Här ingredienserna till det här lyckade projektet. Och om du funderar på badrumsrenovering kan jag varmt rekommendera ett besök på Ido Maailma där alla Idos produkter finns utställda och där du får proffshjälp med planeringen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Håller på att lära mig ett nytt språk

Lyssnade på det eminenta radioprogrammet Nästsista ordet i går. (Jag vägrar kalla radioprogram för poddar, call me oldfashioned). Det disku...