Önskas hyra

Önskas hyra:
sexig mystisk behaglig kvinnoröst i trettio fyrtio femtioårsåldern. 
Gärna en god andra sopran med fint vibrato.

I förrgår natt drabbades jag av en liten influensaunge, som tacknämligt nog tycktes gå över på 24 timmar. Tyvärr svepte den i hastigheten med sig min röst på samma gång och jag går nu här och viskar med en hes men samtidigt pipig röst till nöje för den övriga familjen. 
Normalt räknar jag mig som en fåordig och tystlåten person, men jösses vad jag nu har mycket på hjärtat. Bävar för dagen då rösten återvänder då alla ord ska ut på samma gång. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Håller på att lära mig ett nytt språk

Lyssnade på det eminenta radioprogrammet Nästsista ordet i går. (Jag vägrar kalla radioprogram för poddar, call me oldfashioned). Det disku...