Ryktet om min död är starkt överdrivet

Oroliga röster har hörts på stan om att jag eventuellt har slutat blogga. Nå. Inte så himla många röster egentligen, utan närmast var det fråga om en orolig röst. Och inte vet jag om rösten var speciellt orolig heller, den bara undrade i förbifarten ifall jag har slutat blogga eftersom det har varit glest med inläggen den senaste tiden.

Jag har alltså inte slutat blogga. Jag har bara hamnat i en inspirationssvacka, kopplad till en lätt sommarförkylning (den är över nu, tackar som frågar) och en extra hektisk tid på jobb. Så är det ibland, och då dammar det på idéhyllan. Alla uppslag mottages med tacksamhet i sådana stunder.

Men för att visa på att inspirationen (förhoppningsvis) nu är tillbaka med full styrka, så kommer jag - dagen till ära - att lägga upp två (2) (!) blogginlägg idag. Håll andan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Håller på att lära mig ett nytt språk

Lyssnade på det eminenta radioprogrammet Nästsista ordet i går. (Jag vägrar kalla radioprogram för poddar, call me oldfashioned). Det disku...