Välpaketerat

En av sönerna hade sönder kaffekannan till vår rätt så nya kaffekokare. (Jag nämner inga namn men det var Trean).
Den normalt rätt så välsorterade ElektronikAffären för tyvärr inte reservkannor (märkligt, måste jag säga - det måste ju hända stup i kvarten att folk har sönder sina kannor?). Men jag letade upp en reservkanna på nätet och beställde den i söndags och vips kom den med posten idag.
Kolla! Jag tror sannerligen att det är en praktikant som har packat mitt paket. Det ser verkligen ut som nånting som jag skulle ha snott ihop själv. Men kannan kom hel fram. Och det är viktigast.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Håller på att lära mig ett nytt språk

Lyssnade på det eminenta radioprogrammet Nästsista ordet i går. (Jag vägrar kalla radioprogram för poddar, call me oldfashioned). Det disku...