Jag gillar mina öron

Jaja, visst går det sååå bra att träffas och mötas digitalt. Vi har ju tvingats lära oss och har ju blivit vana. Kameran är på, man kommer ihåg att slå på mikrofonen, man lyckas för det mesta dela rätt dokument (och inte hela inboxen eller andra konfidentiella uppgifter). 

Men jag har ett par frågor:

  • Kan hörlurarna växa fast i öronen i en takt på 5-6 teams-möten om dagen?
  • Kan öronen deformeras av att ständigt klämmas åt av lurar?
  • Kan man få nedsatt hörsel av högljudda kollegor?

Hälsningar från signaturen ”hjärtligt trött på digimöten”



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Håller på att lära mig ett nytt språk

Lyssnade på det eminenta radioprogrammet Nästsista ordet i går. (Jag vägrar kalla radioprogram för poddar, call me oldfashioned). Det disku...