Hej alla mammor

Hej alla morsdagsfirare!
En så solig och rolig dag vi har haft! Visserligen firade jag med decimerat antal barn eftersom 2/3 inte var hemma. Men det gick så bra ändå. Min egen mamma bjöd på förmiddagskaffe på sin soliga terrass, vi åt grillad lax med parmalindad sparris till lunch och sedan satt jag i solskenet med ett glas prosecco och min nya morsdagsbok hela eftermiddagen. 
Veckoslut som det här ger krafter för hela veckan som kommer. Även om det utlovas kyla och regn och en massa jobb. Puss och kram 🤗!

Jag tror jag har lyckats förmedla mina presentpreferenser till mina närmaste...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Håller på att lära mig ett nytt språk

Lyssnade på det eminenta radioprogrammet Nästsista ordet i går. (Jag vägrar kalla radioprogram för poddar, call me oldfashioned). Det disku...