Tanken är snabbare än pennan

Det har framkommit att mitt förra inlägg om motionsappen bäddade för missförstånd. Jag ville visa på att appen gjorde ett gigantiskt fel då den trodde 42 minuter vattenjumppa var 1600 KILOmeter simning. En fysisk omöjlighet. Men det visar sig att endel trodde att jag hade simmat 1600 METER på 42 minuter. Vilket för mig faktiskt också är en fysisk omöjlighet. 

Jaja. Att skriva sarkastiskt och kortfattat och utgå från att folk kan läsa mina tankar funkar alltså inte. Gör om, gör rätt. 

Det viktigaste är ändå att ni fattar att jag inte är en olympisk simmare. Men att jag har en motionsapp med en egen vilja. Och sen kanske ni skulle kunna läsa lite noggrannare också. Eller med lite mer eftertanke...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Håller på att lära mig ett nytt språk

Lyssnade på det eminenta radioprogrammet Nästsista ordet i går. (Jag vägrar kalla radioprogram för poddar, call me oldfashioned). Det disku...